برندگان مسابقه بهترين جمله...
ایستاده بمیرید بهتر از آن است که روی زانوهایتان زندگی کنید.
تفریحی خدماتی

يه گله از دخترخانمهاي بازديدكننده وبلاگ و شركت كننده در مسابقه :

ببخشيد ها اما اينكه اسم كوچيكتون رو نوشتيد و نام خانوادگيتون رو ننوشتيد اصلا كار پسنديده اي نيست. قرار نيست از نام خانوادگيتون سوء استفاده بشه و بعدشم اينجا كه وبلاگ غيرقانوني و غيراخلاقي نيست كه بگيد شايد شناسايي شديم و آبرومون رفت . دركل مرسي از بازديدتون از وبلاگ و شركت در مسابقه. موفق و پيروز باشيد.

سرانجام بعد از سه هفته متوالي مسابقه بهترين جمله به پايان رسيد و برندگان مسابقه اعلام شدم.

اول اينكه از چندتا از بازديدكنندگان و دوستان گله دارم كه بجاي متن شعر ميفرستادن و هرچند باري هم كه بهشون گوشزد ميكردم كه اشتباه ميكنن و بايد متن و نثر بفرستن اما بازهم بخرجشون نميرفت كه نميرفت.

برندگان مسابقه حداكثر تا بعداز ظهر روز شنبه جوايز خود را دريافت ميكنن. ضمنا هرگونه نظر يا اعتراضي داريد بصورت نظر عمومي بفرستيد تا رسيدگي كنيم اما فقط تا شنبه ظهر فرصت اعتراض داريد.

طبق روال گذشته فقط به سه نفر اول جايزه اهدا مي شود:

مقام اول : سيد محمدرضا محمدي راد

- من به درد نميخورم اين درد است كه از چپ و راست به من ميخورد.

- اين نيز نه ! بزرگوارانه دروغ نخواهم گفت ؛ اين نيز نمي گذرد !

دكتر علي شريعتي

مقام دوم : حديث رنجبر

-مانند مسجدي در بين راه شده ام كه گاهي مسافري مهمان دلم ميشود و نمازش را شكسته ميخواند و دل من را هم شكسته رها ميكند و ميرود.

از كتابچه هاي موبايل

- وقتي همه با من هم عقيده مي شوند، تازه احساس مي کنم که اشتباه کرده ام.

شکسپير

- آفتاب چون ظاهر شود، بر همه کس يکسان تابد. امّا بعضي را بسازد و بعضي را بسوزد، و اين باختيار آفتاب نيست. امّا ما را اختياري هست!

عين القضات همداني

مقام سوم : مصطفي نظري داركولي

- چوبي بمان، دنياي انسانها از سنگه!!!

ديالوگ پدر ژوپيتر با پينوكيو

مقام چهارم : سپانتا خانم (اگه اشتباه ننوشته باشم)

- دنيا را بد ساخته اند … کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد . کسی که تو را دوست دارد ، تو دوستش نمی داری

اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد. به رسم و آئين هرگز به هم نمی رسند … و اين رنج است.

- خدايا من در کلبه حقيرانه خود کسی را دارم  که تو در ارش کبريايی خود نداری من چون تويی را دارم وتو چون خود نداری .

از دکتر شريعتی

مقام پنجم : احمد عاشوري نژاد

- استحکام زنجير به اندازه ضعيف‌ترين حلقه آن است.

ويليام شکسپير در نمايش‌نامه ژوليوس سزار

مقام ششم : علي ميرزا صالح

- کسي که با من مخالف است،نه تنها به من صدمه اي نمي زند بلکه باعث پيشرفت من مي شود .

آنتوان دوسنت اگزوپري

مقام هفتم : رويا خانم

- عده اي بزرگ زاده ميشوند، عده اي بزرگي را بدست مي آورند و عده اي بزرگي را بدون آنکه بخواهند با خود دارند .

نيكيتا لي جورج

 

مقام هشتم : صدف خانم

- او که شادمانی مردم را نمی خواهد از ما نيست او برده ی بی مزد اهريمن است.

- هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگيرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.

كوروش كبير
مقام نهم :
رضا غلامي

- گاهي بايد به دور خود يک ديوار تنهايي کشيد. نه براي اينکه ديگران را از خودت دور کني، بلکه براي اينکه ببيني براي چه کساني اهميت داري…… که اين ديوار را بشکنند.

- زندگي ارزش دويدن دارد ، حتي با کفشهاي پاره .

جبران خليل جبران

مقام دهم : علي شيخي

-انسان مجموعه اي از آنچه که دارد نيست ؛ بلکه انسان مجموعه اي است از آنچه که هنوز ندارد، اما مي تواند داشته باشد.

- خاطرات چوب هاي خيسي هستند که با آتش زندگي نه مي سوزند و نه خاکستر مي شوند !

ژان پل سارتر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 اسفند 1390برچسب:, توسط مسعود کرمی |

javahermarket

javahermarket

javahermarket